נתנאל כהן – רפואה סינית: מומחה לדיקור סיני וטרילותרפיה בנהריה

נתנאל כהן, מומחה לדיקור סיני וטרילותרפיה, עוסק ברפואה סינית מזה 15 שנה. נתנאל חי ופועל בנהריה, והקליניקה שלו ממוקמת ברחוב ארלוזורוב 20 בעיר.

תחומי מומחיות של נתנאל כהן, מטפל ברפואה סינית

דיקור סיני

דיקור סיני הוא חלק ממסורת רפואית עתיקה בסין, והיתרונות שלו מוכחים על ידי מחקרים מדעיים רבים שמכנים אותו כיום כאחת השיטות האלטרנטיביות היעילות ביותר לריפוי והקלה.

החוכמה הסינית עתיקת היומין רואה בגוף הפיזי אוסף של שדות אנרגטיים, שאם הוא במצב בריא, מאפשר זרימת אנרגיה מיטבית. אם הגוף נמצא במצב רווי מחלות, הוא יוצר חסימות אנרגטיות. דיקור סיני מקדם את זרימת האנרגיה הבריאה של הגוף, ובמידת הצורך פותח חסימות שמובילות מלכתחילה להפרעות פיזיות ורגשיות.

דיקור סיני ידוע ביתרונותיו הרבים, כמו:

  • שיפור מצב הרוח
  • הקלה בכאבים במקומות שונים
  • שיפור איכות השינה
  • תמיכה במערכת החיסון
  • יותר אנרגיה
  • בקרת לחץ דם
  • הפחתת אלרגיה
  • תמיכה במערכת העיכול
  • שיפור הפוריות

טרילותרפיה

שיטה טיפולית שפותחה על ידי זן מאסטר ניסים אמון, היוצרת איזון פנימי שמסייע לנו לשלב את האישיות שלנו. השיטה נולדה מתוך שימוש בשיטות אימון זן בודהיסטיות בסיסיות בשילוב עם טכניקות של פסיכולוגיה מערבית.

הטרילותרפיה מבוססת על ההבנה הבסיסית שמקור אי הנוחות והסבל שאנו חווים בחיים מגיע מבפנים ולא מהשפעות מבחוץ. בתוך כל אינדיבידואל ויחיד מתקיימות במקביל שתי גישות שונות למציאות, זו הרציונלית/הלוגית שאנו חווים כמחשבות שכליות, והרגשית שמבטאת את עצמה באמצעות רגשות המגיעים מהלב.

בשלב מסוים בחיינו, המתח בין מה שאנחנו צריכים לעשות (לפי המיינד) לבין מה שבאמת מתחשק לנו לעשות הוביל לקונפליקט פנימי. בשלב זה איבדנו את ההרמוניה הפנימית בין שני החלקים הללו של עצמנו והפיצול החל. ככל שההפרדה של שני חלקים אלו זה מזה גדולה יותר, כך גדלה גם אי הנוחות שאנו חשים בחיינו.

טרילותרפיה אומרת לנו להסתכל על המוח והרגשות שלנו כאל שני הילדים הפנימיים שלנו, שלרוב לא מסתדרים יחד. הם נלחמים הרבה כי הם רוצים דברים שונים ואחד מהם תמיד מתעקש לשלוט בשני, מצב שמחמיר כשההורה איננו.

ככל שאדם משקיע יותר אנרגיה ומשאבים במאבק בין השכל והרגש, כך יש לו פחות אנרגיה להגשמת מטרותיו בחיים.

טרילותרפיה מסייעת ותומכת בתהליך הריפוי ממחלות גופניות שונות המתפתחות לעיתים קרובות אצל אנשים שהאיזון הפנימי שלהם הוזנח באופן משמעותי במשך פרקי זמן ארוכים.

טרילותרפיה היא ייחודית ויעילה ביותר. זה לא המטפל שעושה את העבודה אלא המטופל שמתבקש לקחת חלק באופן פעיל בהבנת הפסיכולוגיה שלו. מי שימלא אחר ההוראות ייהנה מתוצאות מהירות וארוכות טווח.

בזן בודהיזם, תהליך זה נקרא "הארה".

ל"הורה" המתעורר יש את התפקיד המוביל על פני שני הילדים – שכל ורגש. ההורה הופך למקבל ההחלטות העיקרי. הוא פתוח להקשיב לרצונות ולצרכים של שני הילדים, אך אינו נשלט על ידם. בסופו של דבר ההורה הוא זה שמחליט מה עדיף ופועל בהתאם.

נתנאל כהן – מומחה לדיקור סיני וטרילותרפיה בנהריה

אם אתם חושבים שהגיע הזמן להעניק לגוף ולנפש שלכם את המרגוע והאיזון שהם כל כך זקוקים להם, הגעתם למקום הנכון. ברפואה הסינית העתיקה אין שימוש בכדורים עם תופעות לוואי רבות או ביצוע הליכים פולשניים, אלא רק בטיפולים אלטרנטיביים המקדמים את בריאות הפרט לפי החוכמה הסינית העתיקה בת אלפי השנים.

נתנאל כהן מטפל ברפואה סינית בנהריה, בעל ותק של 15 שנה. כיום הוא מומחה לדיקור סיני וטרילותרפיה, מתגורר ופועל בנהריה, נשוי ואב לאור, לב וטנא. מעוניינים בייעוץ ראשוני חינם? לחצו כאן או חייגו 050-347-4355

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק