מצלמות דרך – מדוע גם אתם צריכים אותן?

בכל פעם כשאתם נכנסים לרכב, אתם מאחלים לעצמכם "נסיעה טובה". ואכן, הדבר החשוב ביותר הוא שתגיעו בשלום לנקודת היעד שלכם, ושתשובו ממנה בשלום. כידוע, בדרכים אתם תלויים בעוד נהגים נוספים – כאלו שנוסעים לפניכם ואלו שנוסעים אחריכם. אתם לא יכולים לשלוט במידת הזהירות של כל נהג, אך אתם בהחלט יכולים לשלוט על תיעוד הדרך שלכם.

מצלמות דרך שנים רבות היו לא נגישות, גם בגלל המחיר שלהן, אך בעיקר בגלל חוסר המודעות של נהגים. כיום, הודות לרשתות החברתיות שבהן מתפרסמים לא מעט סרטונים של תאונות, הבינו רבים את החשיבות של המצלמות. בפעם הבאה שאתם רוכשים אביזרי רכב בקריות, התקינו מצלמות דרך!

קרה אירוע בלתי צפוי בדרך? יש לכם תיעוד!

תאונות מתרחשות על בסיס יומי. כאמור, אתם יכולים להיות זהירים, אך ישנם נהגים שעוברים על חוקי התנועה וכך מסכנים גם אתכם. מצלמות הדרך שאותן ניתן לרכוש בחנויות של אביזרי רכב בקריות, מספקות תיעוד מלא מכל המתרחש על הכביש. במידה והייתם מעורבים בתאונה, אתם יכולים להציג את החומרים המצולמים לשוטרי התנועה או בבית המשפט. לא מעט נהגים הצליחו להוכיח את צדקתם הודות לתיעוד המצולם. מאשימים אתכם לשווא, מנסים להכתים את שמכם? מצלמת הדרך הופכת את סימני השאלה לסימני קריאה!

שוטר נתן לכם דו"ח תנועה שלא בצדק? יש לכם תיעוד

ישנם המון סרטונים המשותפים בשלל פלטפורמות ברשת, המשקפים תמונה ברורה: שוטרי התנועה לעתים נותנים דו"חות לנהגים גם מבלי שהם ביצעו עבירה. הודות לתיעוד שבזכות מצלמות הדרך, הצליחו המון נהגים לבטל את הדו"ח שהם קיבלו, הגורר אחריו לא רק תשלום קנס כספי אלא גם צבירת נקודות. אם אתם יכולים לצאת שקטים יותר לדרך, למה שלא בעצם?

השקעה ברכב – היא ההשקעה שלכם בעצמכם!

ישנם דברים שאתם עושים רק מאחר ומחייבים אתכם. לדוגמא: בדיקת מיגון לרכב בקריות לפני ביטוח. התקנת מצלמה אמנם איננה חוק, אך היא מאפשרת לכם לנהוג בראש שקט ובשקט נפשי מלא. בכל מקרה שלא יהיה, יש ברשותכם חומר שיכול להוכיח מה קרה בכל רגע נתון במהלך הנסיעה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק