מה עושים שמאבדים את המפתח לדלת

Copyright: gorgev / 123RF Stock Photo

במידה ואבד לכם מפתח של הבית או העסק יש אפשרות של שכפול מפתח אבל לא תדעו לעולם מי מצא את המפתח או גנב לכם בכוונה את המפתח מי שמצא את המפתח יוכל להיכנס אליכם לבית בכל את. לכן כדי לישון בשקט בלילה מומלץ היום להחליף את כל הצילינדר היום זה כבר לא סיפור יקר.

צילינדר הוא החלק שאליו נכנס המפתח והוא אחראי על נעילת הדלת בשילוב עם המנגנון והוצאת הבריחים של הדלת לתוך הקיר והריצפה.

ישנם מגוון סוגי צילינדרים לדלתות באורך שונה לכן לפני רכישת צילינדר לדלת מומלץ להוציא את הצילינדר הישן ולבוא איתו לחנות. כדי לקנותצילינדר מתאים. כפי שרשמתי ישנם צילינדרים שונים ושל חברות שונות בישראל יש צילינדר של חברת ייל ושל רב בריח, ומולטילוק ישנם צילינדרים שניתנים לשכפול רק עם כרטיס חכם וישנם צילינדר עם מפתח קבועמהצד הפנימי של הדלת.

אני אישית קונה את הצילינדר הבינוני בחנות לא הכי זול ולא הכי יקר ככה אני בדרך כלל מתנהל בחיים שלי אני לא קונה בשוק אבל גם לא בכיכר המדינה קונה את המחיר הממוצע. למי שלא החליף צילינדר בעבר מומלץ לראות סירוטונים ברשת איך להחליף צילינדר או פשוט להזמין בעל מקצוע מנעולן מורשה להחלפת הצילינדר. מנעולן שמגיע אליכם הביתה יכול לקחת סכום של 250 -350 ש"ח עבור צילינדר פשוט שזה כולל את מחיר הצילינדר והעבודה וכמובן שהוא הגיע אליכם ספיישל, בפעם הראשונה שלמדי איך להחליף צילינדר זה היה שהייתי סטודנט באוניברסיטה חיפה והזמנתי מנעולן בחיפה להחליף לי צילינדר בדירה שכורה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק