הרכב לא מניע כנראה זה המצבר…

קניתי רכב מסוג מאזדה 2 שנת 2015 לילדה שלי שהשתחררה מהצבא רכב קטן וחמוד וחסכוני בדלק.

הבעיה העיקרית שלו זה שהוא עושה בעייה בהנעה בזמן האחרון פניתי למוסך עשו בדיקה של המצבר ואמרו שהוא תקין. התחילו לחפש לי דברים כמו אלטרנטור וכל מיני דברים כאלה שאני לא מבין יצאתי מהמוסך עם נזק של 1400 שח. ולאחר יומים הבעיה חזרה. חזרתי אליהם והם אמרו שהם רוצים להחיף את המצבר והם יקחו על זה עם עבודה 600 שח נוספים.

נראה לי הזוי שהמוסך מחליף לי חלקים ובסוף זו לא הבעיה אמרתי להם שאני רוצה לבדוק מחירים במקומות אחרים.

חיפשתי באינטרנט בגוגל מצברים בחיפה למאזדה ומצאתי אתר שמוכר מצברים עד הבית והתקשרתי.

אמרו לי בטלפון מה לבדוק להם איזה אמפר וגם לשלוח תמונה בווצאפ ונתנו לי מחיר 400 שח כולל התקנה למצבר חדש או 300 שח למצבר מחודש. זה כבר 200 שח פחות הממוסך והם מגיעים עד הבית שלי. בכל אופן אמרתי להם את הכתובת מחוץ למוסך והם הגיעו לשם התקינו מצבר חדש ואני נסעתי עם הרכב.

למחרת בבוקר הרכב עבד פיקס וגם יום שאחרי. זאת אומרת שהמצבר הקודם היה גמור אומנם התאריך שלו היה בסדר אבל כנראה משהו שם היה משובש והמוסך לא הבין את זה.

לצערינו במדינת ישראל יש הרבה מוסכים חאפרים וכנראה במקרה הזה זה בגלל חוסר נסיון של העובד במוסך או לא יודע מה. אני לא חושב שניסו לרמות אותי אחרת היו מחליפים גם את המצבר אבל החליפו רק את האלטרנטור.

פניתי למוסך והסברתי להם את במצב והראתי להם קבלה של מצבר חדש למאזדה ב400 שח ושנפתרה הבעיה ברכב אמרו לי שגם האלטרנטור לא עבד כמו שצריך ולכן המצבר התרוקן. יכול להיות שהם צודקים אבל לא נראה שזה המצב.

בקיצור הם לא היו מוכנים להחזיר את ה1400 שח שגבו יום קודם.

פניתי לתביעות קטנות לצורך קבלת הכסף שלי אני חושב שמגיע לי כי במידה והם לא עשו את העבודה שלהם ולא הבנו את התקלה אני לא צריך לשלם סתם סכומים כאלה.

אז קודם כל במידה והרכב שלכם לא מניע לכם תנסו להחליף מצבר או לפנות לחברה שמתמחת בתחום המצברים. כדי שלא יעבדו אליכם או יטעו אותכם…

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק